REKLAMAČNÍ ŘÁD
Reklamační řád je typ dokumentu, který informuje kupujícího o podmínkách, způsobu a možnostech uplatnění reklamace vadného či jinak poškozeného zboží.
Za zboží poškozené při přepravě nenese internetový obchod www.star-moda.cz žádnou odpovědnost. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak a začíná běžet od okamžiku, kdy kupující převezme zásilku od dopravce. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout a případné vady hlásit naší firmě. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním nebo nešetrným zacházením
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
d) zanedbáním péče o zboží
e) zboží, které bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na chyby, o kterých byl v době uzavírání kupní smlouvy informován a na které mu byla poskytnuta sleva z ceny zboží.
Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku kratší životnosti výrobku. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů: předáním opraveného zboží, výměnou zboží, vrácením kupní ceny zboží, vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění, odůvodněným zamítnutím reklamace.
Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
Postup při reklamaci:
1) kupující informuje prodávajícího o reklamaci písemně elektronickou poštou a to na elektronickou adresu prodávajícího star-moda@seznam.cz
2) kupující vyplní "Reklamační protokol"- uvede důvod reklamace, svoji adresu atd.
3) kopii dokladu (fakturu) o nabytí reklamovaného zboží z internetového obchodu www.star-moda.cz a řádně vyplněný reklamační protokol zašle kupující spolu s reklamovaným zbožím jako doporučený dopis nebo balík (ne na dobírku), ve vlastním zájmu pojištěný na hodnotu zboží na DORUČOVACÍ ADRESU: Monika Husáková, Maloskalická 290, 552 03 Česká Skalice.
Prodávající vyřídí reklamaci kupujícího co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží od dopravce. V případě delších reklamací, bude prodávající neprodleně informovat o stavu reklamace. Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým kupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.